• Service nodig? Neem gerust contact op met onze Technische Dienst.
 

Mocht het onverhoopt voorkomen dat uw apparaat niet meer functioneert kunt u het gefrankeerd naar uw dealer of rechtstreeks naar Xenteq opsturen. De aankoopbon dient bijgevoegd te worden om de eventuele garantie te kunnen bepalen. Indien er geen aankoopbon is toegevoegd gaan wij uit van de fabriekverkoopdatum.
De reparatietijd zal in normale omstandigheden slechts enkele werkdagen bedragen.

In tegenstelling tot vele collega bedrijven kunt u bij ons wel terecht met uw apparaat wat al vele jaren oud is. Wij blijven service verlenen op alle door ons in het verleden verkochte producten! Zo kunt u voor een schappelijk bedrag toch weer jaren gebruiksplezier van het apparaat kan beleven. Bovendien ontvangt u bij reparatiekosten die hoger zijn als Euro 50,- altijd eerst kosteloos een prijsopgave! U kunt dus dan alsnog beslissen of u het apparaat wilt laten maken.

Bij ons ook geen gedoe met het aanvragen van een RMA nummer. Wij vragen u alleen om een schrijven bij te voegen met een duidelijke klachtomschrijving, zo veel mogelijk info van de betreffende gebruikssituatie en natuurlijk alle gegevens van de afzender. U kunt eventueel hier een standaard retourformulier downloaden.

Tevens bieden wij de service onder de noemer 'klaar terwijl u wacht'. U kunt namelijk ook een afspraak maken met onze monteur.

Verder hanteren wij de volgende reparatie voorwaarden:

  • Als blijkt dat het probleem d.m.v. de gebruiksaanwijzing/probleemoplosser verholpen had kunnen worden, dan zijn wij genoodzaakt om €15,- analysekosten  (excl. verzendskosten) in rekening te brengen.
  • Bij reparatiekosten lager dan €50,- (excl. verzendkosten) ontvang u geen opgave van reparatiekosten en wordt het defecte apparaat meteen gerepareerd en retour gestuurd.
  • Zijn de reparatiekosten hoger dan €50,- (excl. verzendkosten) dan ontvang u vooraf een kostenopgave. Na goedkeuring per fax of E-mail van de kostenopgave wordt het apparaat gerepareerd en retour gestuurd.
  • Wordt de kostenopgave niet goedgekeurd dan word het defecte apparaat aan u teruggezonden of wordt vernietigd. Indien terugzending gewenst is ontvangt u een factuur voor de verzendkosten.

Indien niet anders overeengekomen worden reparatiegoederen onder rembours of na vooruitbetaling geretourneerd.
Alle bovenstaande prijzen zijn excl. BTW.