• Xenteq's Smart Value service label!!

    Xenteq's Smart Value service label!!

    Nieuw! Het Smart Value service label. Dit label staat garant voor snelle, levenslange service en after sales. Een unieke toegevoegde waarde voor de gebruikers van onze producten. Lees meer >>
 
Smart Value service label

De producten uit ons vakgebied zijn vaak onderdeel van een bedrijfsproces. De klant kan zich daarom niet permitteren om op het gebied van service in de kou te worden gezet. In plaats van te roepen dat onze service goed is, geven wij daar zelfs garantie op. Dit in de vorm van het ‘Smart Value’ service label. Met dit label bent u als klant of als eindgebruiker verzekerd van een aantal service en after sales zekerheden. 
KLIK HIER VOOR HET OVERZICHT EN UITLEG.



Het Smart Value label wordt geleverd op alle apparaten uit onze profline, te weten:

Acculaders, alle modellen uit de                 
- TBC 600 serie, 1 kanaals
- TBC 600 serie, 2 kanaals
- ProMax 200                                                                   
- LBC 500 serie
- LBC 500XTR serie 


DC-AC inverters, alle modellen uit de        
- SK- serie
- SP- serie


Isolatiewachters, alle modellen uit de
- ISO-serie

Producten met het Smart Value service label zijn te herkennen aan het bijbehorende logo. Dit logo is terug te vinden op de documentatie, verpakking, gebruiksaanwijzing en natuurlijk de vernieuwde website.

De garanties van het Smart Value service label zijn uiteindelijk gericht op de eindgebruiker. Daarom is het van belang dat wij zoveel mogelijk rechtstreeks contact hebben als het om het uitvoeren van service gaat. Dit bespaart de eindgebruiker en de dealer/distributeur veel tijd en kosten. En voor ons komt de servicegerichtheid van ons bedrijf het beste tot recht. Voor iedereen een win-win situatie dus.

Wij willen wel benadrukken dat het service label geen vrijbrief dient te worden om klakkeloos apparaten terug te gaan sturen. De eerste verantwoordelijkheid blijft bij de klant. Er kan met behulp van de probleemoplossers in de gebruiksaanwijzing, de informatie op deze site en met eventuele telefonische ondersteuning veel opgelost worden. Op dit moment is namelijk ook feit dat veel van de aangeboden apparatuur geen defect bevat. Dit kost iedereen onnodig tijd en dus geld. Wij willen u daarom ook wijzen op onze overige (reparatie)voorwaarden. Deze kunt u hier nalezen.

Het service label is geïntroduceerd op 1 januari 2013. Dit betekent dat alle in hierboven vermelde apparaten die na 1 januari 2013 bij ons het pand verlaten geleverd worden met het Smart Value service label.

Heeft u nog vragen? Wij staan u graag te woord om verdere uitleg te geven.